Vítejte na stránkách 2. třídy
šk.rok 2024/ 2025
TU: Mgr. Monika Pohlová
AP: Kristýna Masná
ROZVRH HODIN
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
PONDĚLÍ
|
ČJ
|
ČP
|
MAT
|
PV
|
VČ
|
ÚTERÝ
|
MAT
|
ČJ
|
PRV
|
ČJ - LV
|
|
STŘEDA
|
ČJ - SLOH
|
MAT - GEO
|
ČJ - LV
|
TV
|
HV
|
ČTVRTEK
|
PRV
|
ČJ
|
MAT
|
TV
|
|
PÁTEK
|
ČJ
|
MAT
|
VV
|
VV
|
|
Zájmové útvary
Angličtina hrou: čtvrtek 11.45 - 12. 30h
Čtenářské dílny: 1x za 14 dnů úterý 11. 45 - 12. 30 h
Sportovní hry: 1x za14 dnů úterý 11.30 - 12.15h
Sportovní kroužek pod dohledem p. Rameše
_______________________________________________________________________________
Důležité informace:
Ve středu 15. 1. proběhne od 15.00h třídní schůzka.
TU Pohlová
______________________________________________
Plán měsíce LEDEN
ČESKÝ JAZYK
ML - SOUHLÁSKY: tvrdé, měkké a obojetné
- Délka samohlásek – význam čárky nad samohláskou.
- Píšeme ú – ů ve slovech.
- Opakování - slabiky
SL - Vypravování – „Zážitky z vánočních prázdnin“.
- Popis – věc, porovnávání - hledání rozdílů dle textu a dle obrázku.
ČT - Hlasité čtení textu – zdokonalení techniky čt., obsah přečteného
- Tiché čtení s porozuměním, plnění úkolů
LV - Orientace v pohádkách, co rádi čteme, ukázky dětské literatury
- Vyprávění, vypravěč, děj
- Orientace v textu, domýšlení textu
PS - 5. tvar.skupina: j, p, Q, q, y, G, g
MATEMATIKA
Počítání do 100:
- sčítání s přechodem přes desítku v oboru 0 – 100 (36 + 6)
- použití a význam závorek při numeraci v oboru 0 – 100
- odčítání s přechodem přes desítku v oboru 0 – 100 (42 – 3)
Pokus o dokonalé porozumění numerace v oboru 0 – 100
- slovní úlohy s platidly
Geometrie: - Opak . –bod v rovině a na úsečce
- rýsování a měření úsečky dané délky (cm), přesnost rýsování, práce s pravítkem
PRVOUKA
- orientace v čase a časový řád: Lidé a čas (čas – de, hod., min), rytmus života
- Režim dne
- Kalendářní rok, roční doby, měsíce
- současnost a minulost v našem životě: Historie naší vlasti, regionální
památky, báje, mýty a pověsti
ČTENÍ/ PSANÍ
- čtení s porozuměním – úkoly, orientace v textu, vyjádření vlast. pocitu z přečteného textu
- souvislé čtení známého textu
-nácvik vyhledávání chyb ve vlastním písemném projevu
- procvičování psaní písmene Q
- délka samohlásek – kontrola v pís. projevu