II.třída

Vítejte na stránkách 2. třídy

šk.rok 2024/ 2025

TU: Mgr. Monika Pohlová

AP: Kristýna Masná

Dino Obrázkové kostky Hledá se Nemo, 12 kostek | MALL.CZ

ROZVRH HODIN

 

1.

2.

3.

4.

5.

PONDĚLÍ

ČJ

ČP

MAT

PV

VČ   

ÚTERÝ

MAT

ČJ

PRV

ČJ - LV

 

STŘEDA

ČJ - SLOH

MAT - GEO

ČJ - LV

TV 

HV

ČTVRTEK

PRV

ČJ

MAT

TV

 

PÁTEK

ČJ

MAT

VV

VV

 

 

Zájmové útvary

Angličtina hrou: čtvrtek 11.45 - 12. 30h
Čtenářské dílny: 1x za 14 dnů úterý 11. 45 - 12. 30 h
Sportovní hry: 1x za14 dnů úterý 11.30 - 12.15h
Sportovní kroužek pod dohledem p. Rameše

_______________________________________________________________________________

Důležité informace:
Ve středu 15. 1. proběhne od 15.00h třídní schůzka.

TU Pohlová

______________________________________________
Plán měsíce LEDEN 
ČESKÝ JAZYK
 ML - SOUHLÁSKY: tvrdé, měkké a obojetné
     - Délka samohlásek – význam čárky nad samohláskou. 
     - Píšeme ú – ů ve slovech.
     - Opakování  - slabiky 
SL - Vypravování – „Zážitky z vánočních prázdnin“. 
   - Popis – věc, porovnávání  - hledání rozdílů dle textu a dle obrázku.
ČT - Hlasité čtení textu – zdokonalení techniky čt., obsah přečteného
     - Tiché čtení s porozuměním, plnění úkolů 
LV - Orientace v pohádkách, co rádi čteme, ukázky dětské literatury 
    - Vyprávění, vypravěč, děj 
    - Orientace v textu, domýšlení textu 
PS - 5. tvar.skupina: j, p, Q, q, y, G, g
MATEMATIKA 
Počítání do 100: 
- sčítání s přechodem přes desítku v oboru 0 – 100 (36 + 6) 
- použití a význam závorek při numeraci v oboru 0 – 100 
- odčítání s přechodem přes desítku v oboru 0 – 100 (42 – 3) 
  Pokus o dokonalé porozumění numerace v oboru 0 – 100 
- slovní úlohy s platidly
 Geometrie: - Opak . –bod v rovině a na úsečce 
                  - rýsování a měření úsečky dané délky (cm), přesnost rýsování, práce s pravítkem
PRVOUKA  
- orientace v čase a časový řád: Lidé a čas (čas – de, hod., min), rytmus života 
- Režim dne 
- Kalendářní rok, roční doby, měsíce 
- současnost a minulost v našem životě: Historie naší vlasti, regionální 
  památky, báje, mýty a pověsti
ČTENÍ/ PSANÍ  
- čtení s porozuměním – úkoly, orientace v textu, vyjádření vlast. pocitu z přečteného textu
 - souvislé čtení známého textu 
-nácvik vyhledávání chyb ve vlastním písemném projevu 
- procvičování psaní písmene Q
- délka samohlásek – kontrola v pís. projevu